...

ההרשמה לקורס קעקועים שלנו נפתחה! מהרו מספר המקומות מוגבל. למידע נוסף לחץ כאן

 לחץ כאן להצטרף לקהילת “בית ספר לקעקועים”  בפייסבוק

קעקועים שחור לבן

גלריית קעקועים שחור לבן

REQUEST A CALLBACK! | !השאירו פרטים

מה זה קעקוע שחור לבן?

קעקועים ׳שחור לבן׳ הם ביטוי לקעקועים שחורים / בגווני אפור.

בשפה המקצועית – Black and Gray. בדרך כלל השימוש בקעקוע שחור לבן הוא בגוונים של שחור, המורכבים ממינונים שונים של גוון שחור ומצטיירים כ׳צבעי מים׳. כמו כן ניתן לכנות ככה קעקועים שעשויים מצבע שחור בלבד. קעקועים ‘שחור לבן’ פופולאריים מאוד, במגוון סגנונות שנפרט עליהם בהמשך הכתבה. גם בקעקועים צבעוניים עשוי להיות שימוש בדיו שחור. 

 

קעקועים אפורים?

כמו כן יש קעקועים הבנויים מגוונים שונים של אפור ( ההבדל בין הגוונים אם הם מעורבבים עם דיו לבן או מינונים שונים של שחור. ההבדל הציורי הוא באטימות.)  ובכל אופן האפקט שנקבל בשניהם הוא אפור. בין אם מדובר בשימוש ב’גריי ווש’ [ מינונים של שחור] ובין אם נעשה שימוש בדיו בצבעים אפורים [ שחור שמעורבב עם לבן]. אצלנו בסטודיו אנחנו משתמשים ב2 הדרכים, הבחירה שלנו היא תלויית סקיצה. יש קעקועים שנשתמש ב2 הדרכים על מנת ליצור הפרדה בציור. למשל קעקוע של חוף ים + ים- שימוש גם במינונים שונים של שחור וגם בשחור המעורבב עם לבן עשויים להוות הפרדה ויזואלית בין הים ולחול בחוף הים בשל האטימות והתחושה היותר ‘מאווררת’ והיותר ‘קופצנית’ בעין, ובכך הציור יהיה ברור יותר. קצת סודות מהמקצוע 🙂  

מה עדיף קעקוע שחור או אפור?

כל מקעקע בוחר על פי הסגנון של הסקיצה , הטכניקה שלו והעור שעליו הולך לקעקע את הלוגיסטיקה של הצבעים. כמו כן צצות לא מעט שאלות על קעקוע לבן. שימוש בדיו לבן ביחד עם הדיו השחור מהווה ניגודיות ובכל אפשר להמחיש את האובייקט המצויר. 
 השאלה המדויקת יותר היא האם עדיף קעקוע שחור בלבד או קעקוע שעשוי מגוונים שונים של שחור . התשובה היא שאין תשובה חד משמעית. כל קעקוע הוא אישי – בעיצוב, בעור הלקוח, במיקום הקעקוע, ובבחירת החומרים המועדפים על המקעקע. הכל תלוי באופי הקעקוע.
 מקעקע מקצועי יידע להתאים ללקוח שלו את הקעקוע הנכון, ולהשתמש בטכניקה ובגוונים שיתאימו לעור שלו.  כמו כן כל אמן מעדיף להשתמש במה שמיטיב עימו. אל תשכחו שהמחטים והדיו שווי ערך למכחולים וצבעים בציור. סמכו על המקעקע שבחרתםן.ן !

סגנונות קעקועים

יש מגוון סגנונות קעקועים וצורות ( קעקועים קטנים, קעקועים ריאליסטיים, קעקועים קוויים, פיין ליין , קעקועי טרייבל , אולד סקול, קעקוע שרוול, ניו סקול, ניאו טרדישינל, קעקועים בסגנון מצויר,  ועוד) שמשתמשים בהם בגוונים של שחור/ אפור. אמנים שונים עובדים בסגנונות שונים  ובצורות שונות. למשל כדי ליצור קעקוע בסגנון ריאליסטי ואוורירי האמן עשוי לבחור במינונים שונים של שחור על מנת ליצור מוחשיות טבעית. על מנת ליצור קעקוע בסגנון מדבקה, המקעקע עשוי לבחור בגוונים אטומים של אפור ושימוש בדיו לבן על מנת ליצור “פופיות” [ קופצניות] ולקבל את אפקט ה’מדבקה’.
קעקוע צוללן ריאליסטי

המומחיות שלנו

אצלנו בסטודיו אנחנו מתמחים בריאליזם , ריאליזם מיניאטורי, ריאליזם צבעוני, פיין ליין – קווים, סגנון ציורי, קעקוע סטיקר , Cartoon קעקוע כיתוב, קעקועי שרוול,  ועוד. במשך השנים אנו נחשפים לסגנונות חדשים ותמיד נהנים להתנסות וללמוד. היופי באומנות זה שהלימוד אף פעם לא נגמר ותמיד מרגש להחשף לסגנונות שונים. אגב, הרבה בזכותם. לא פעם לקוח שלנו הגיע עם בקשה מיוחדת שחשפה אותנו לסגנון חדש שפשוט התאהבנו בו. 
 


סטודיו לקעקועים בעיר
יהוד - מונוסון

אנו ממוקמים ביהוד באיזור פסטורלי ונח מבחינת הגעה וחניה. נהנים ליצור אומנות ברוגע. שנח לכם נח לנו. 

כתובתנו שז”ר 33 יהוד  – מונוסון

Contrast Tattoo TLV

לפרטים נוספים ניתן להתקשר 0528708905

 

What makes us different?

Our studio was established in 2017 by tattoo artist Liav Kakun and the name of the studio was changed to “Contrast” in 2019.
Liav is known for his portrait tattoos, realistic tattoos and black and grey style.

We have the ability to turn your idea into a concept and into a work of art with a lot of effort and patience.
In our studio we use the best materials and equipment.

We pride ourselves on being friendly, our good vibes and providing high standards of hygiene and sterility.
Call us today for an appointment to get your Tattoo!

Meet Our Team

אמני הבית

Tattoo Artist/Owner Liav Kakun

Specializes in portrait tattoos, black & grey realism, micro-realism and colorful realism.

מתמחה בריאליזם, מיקרו ריאליזם,  פורטרטים, פרחים, דמויות ועוד. פתוח לרעיונות המיוחדים שלכם.

Tattoo Artist/Owner Tehila Atzmon

Specializes in colourful, cartoon & sticker tattoos.

הסגנון שלה מתאפיין בהמון צבע, סגנון  Cartoon, פרחים, עבודות קווים עדינות, וכל מה שצבעוני ושמח.

Instagram Live Feed

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.