...

ההרשמה לקורס קעקועים שלנו נפתחה! מהרו מספר המקומות מוגבל. למידע נוסף לחץ כאן

 לחץ כאן להצטרף לקהילת “בית ספר לקעקועים”  בפייסבוק

10 דברים שצריך לדעת על ציוד לקעקועים

בעולם הקעקועים, האמן הוא לא הגורם היחיד שמשפיע על התוצאה הסופית. ציוד הקעקועים שבו אנו משתמשים הוא כלי קריטי שיכול להבדיל בין קעקוע טוב לבין יצירת אמנות מדהימה. ממכונות קעקועים מדויקות ועד לדיו איכותי, כשבוחרים ציוד למקעקעים כל פריט ציוד משפיע על התוצאה הסופית. לכן כל המוצרים שאותם אתם יכולים למצוא בחנות שלנו הם מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים מעולים שאנחנו מצאנו עבורכם ויכולים להמליץ לכם עליהם.

תמונת נושא ציוד למקעקעים

ציוד למקעקעים - מכונת קעקועים

אחד המוצרים הכי חשוב שיש כשבוחרים ציוד למקעקעים הוא מכונת קעקועים, היא הלב של כל סטודיו. מכונות מודרניות מציעות דיוק ועדינות שלא היו קיימים בעבר, מה שמאפשר לאומנים ליצור עבודות מורכבות ומדויקות יותר. כאשר המכונה אינה מתפקדת כראוי, זה יכול להשפיע על עומק החדירה של המחט ועל חדות הקווים.

מכונות קעקועים מתקדמות מאפשרות לאמן לעבוד בדיוק רב יותר וליצור קווים חדים וברורים. זהו פקטור חשוב במיוחד כאשר מדובר בעיצובים מורכבים או דקים שדורשים רמת פרטנות גבוהה.

כל המכונות המוצגות בחנות שלנו הן מכונות מקצועיות לקעקועים לכל הרמות החל ממקעקעים מתחילים ועד מקעקעים מקצועיים.

תמונת נושא ציוד קעקועים

דיו קעקועים איכות וסוגים

איכות הדיו חשובה לא פחות מאיכות המכונה. דיו איכותי ישמור על צבעו לאורך זמן. דיו זול יכול  לדהות או אפילו לגרום לתגובות אלרגיות על העור. לכן כאשר מדובר על ציוד למקעקעים שבא במגע עם העור כמו למשל מחטים או דיו קעקועים אנו נמליץ לכם תמיד על מוצרים מקוריים בלבד. 

כל מוצרי ציוד למקעקעים שמופיעים באתר וצריכים לבוא במגע עם העור הם מוצרים מקוריים. ישנם מספר קטן של סוגי דיו באיכות יותר נמוכה שמוצגים באתר והם מיועדים לאימונים בלבד על עור מלאכותי, יש לעיין בתיאור הפריט.

נייר עבודה וסטריליות

נייר עבודה איכותי וציוד סטרילי הם חיוניים לבריאות הלקוח ולאיכות העבודה. ציוד לא סטרילי יכול להביא לזיהומים ולתוצאות לא רצויות.

בסופו של דבר, ציוד למקעקעים איכותי הוא הבסיס ליצירת קעקועים מרהיבים שיחזיקו מעמד לאורך שנים. השקעה בציוד מעולה היא השקעה באמנות שתישאר על גבי העור לנצח.

עמידות ואמינות- ציוד למקעקעים

ציוד למקעקעים איכותי הוא ציוד שמחזיק מעמד לאורך זמן ובנוי מחומרי גלם חזקים וטובים, קנייה של ציוד למקעקעים באיכות גובהה תיתן למקעקע שקט לאורך זמן ללא התעסקות בבעיות.

עמידות הציוד מבטיחה גם עבודה רציפה ללא הפסקות ותיקונים. אמינות הציוד חשובה לא פחות עבור הבריאות של הלקוחות שלנו, כל הציוד שמשתמשים בו עבור קעקועים חייב להיות ציוד עם וותק שנוסה על סוגי עור שונים והוכח כציוד אמין ובטוח לשימוש.

בשנים האחרונות עולם הקעקועים גדל והתפתח ואיתו גם הטכנולוגיה וחומרי הגלם של קעקועים, אם בעבר ציוד לקעקועים היה מוצר מאוד נדיר ולא היה לו יותר מידי ספקים, כהיום נכנסים יותר ויותר מקעקעים חדשים ומוכשרים לתחום וככה התעשיה בארץ ממשיכה לגדול ולהתפתח. עליות ציוד הקעקועים בארץ הן מהגבוהות בעולם מכיוון שרוב הציוד מגיע אל הארץ ממדינות רחוקות באזור ארצות הברית אירופה או סין. וגם המיסים עבור ייבוא הם מהגבוהים בעולם לכן קיבלנו מתכון למחירי ציוד יקרים מאוד בארץ

איך אפשר להוזיל עליות ציוד

גם אנחנו מקעקעים ואנחנו מודעים לבעיה של להשיג ציוד איכותי ובמחירים סבירים בארץ ובדיוק בגלל זה הקמנו את החנות שלנו.

בחנות אספנו בעבורכם את כל המוצרים המומלצים לקעקועים על ידינו במחירים ללא תחרות, חלק מהמוצרים הם מוצרים מקוריים של חברות שנמכרות בארץ בפערים של עשרות עד מאות אחוזים.

נוחות ובקרה

ציוד מודרני מספק לאמן יכולת בקרה טובה יותר על המכונה, תאורה יותר נוחה, ישיבה ויציבה יותר נוחה בזמן הקעקוע, דיוק רב יותר ואסתטיקה גבוהה, מה שמאפשר לו להתמקד ביצירת הקעקוע ולא במאבק עם הציוד. נוחות השימוש חשובה לשמירה על ריכוז ולמניעת עייפות במהלך עבודת הקעקועים שעלולה להיות מעייפת לאחר מספר שעות עבודה רציפות.

תמונת נושא ציוד קעקועים

תוצאה סופית והחלמה

ציוד לקעקועים שלא מתאים לעור יכול לגרום לפציעות ולתהליך החלמה ארוך יותר. מכונות ומחטים איכותיות מבטיחות פחות נזק לעור ותהליך החלמה מהיר יותר.בחירת ציוד לקעקועים היא לא רק עניין של טעם אישי, אלא היא צריכה להתבצע בהתאם לסוג העבודה, לסגנון האמן ולצרכים הספציפיים של הלקוחות. כאשר אנו בוחרים ציוד איכותי, אנו לא רק משפרים את איכות העבודה שלנו, אלא גם מבטיחים חוויה טובה יותר ללקוחות שלנו.

 

למה לקנות בחנות שלנו

  • משלוחים לכל מקום בארץ מול אליאקספרס
  • מלאי זמין ומתעדכן בכל הזמן
  • מבחר מטורף של מוצרים
  • מוצרים בדוקים 
  • מחירים זולים
  • ספקים אמינים
  • אחריות מלאה לקבלת המוצרים
  • אחריות מלאה לטיב המוצר
  • תמיכה בעת ביצוע ההזמנה
  • קופונים שנותנים הטבות מיוחדות
  • מוצרים מסודרים לפי קטגוריות

חנות אינטרנטית

החנות שלנו היא חנות המלצות למוצרים מאליאקספס, בה ריכזנו עבורכם  את המוצרים האיכותיים והטובים ביותר שאנחנו יכולים להמליץ עליהם. שימו לב שאספקת המוצר קבלת התשלום וכל האחריות על המוצר היא דרך אתר אלי אקספרס, כל המוצרים שמוגים כאן הם מוצרים מעולים על סמל נסיוננו האישי בלבד

 

שאלות תשובות ציוד למקעקועים

בתור התחלה אנחנו נמליץ לכל אדם שנמצא בתחילת דרכו המקצועית בעולם הקעקועים לא לעשות את זה לבד, ולרכוש השכלה בקורס מקצועי שיחסוך עבורך המון זמן כסף ובעיות מיותרת. 

ככלל, מקעקע צריך שיהיה לו את כל הציוד השוטף עבור קעקועים שזה כולל את רשימת הציוד הבא: 

  1. עמדה לקעקועים – חשוב לוודא שבוחרים עמדה נוחה שניתן יהיה להניח בה את כל הציוד במרווח על שולחן העבודה וייחד עם זאת שהעמדה תהיה ניידת ונוחה לשינוע בזמן העבודה ולא מסורבלת מידי בזמן קעקוע.
  2. תאורה טובה – תאורה טובה היא מפתח לקעקוע טוב, יש לוודא שהתאורה מספיק חזקה עבור המקעקע ונמצאת במקום נוח בחלל העבודה, ישנן פתרונות תאורה רבים החל ממנורות ועד מנורות ראש, כל מקעקע יעדיף משהו אחר שנוח לו.
  3. כיסא עבודה בעבור המקעקע והלקוח, כשמדובר בכיסא עבודה נמליץ לכם על כיסא אורטופדי שישמור על הגב שלכם. העבודה בזמן קעקועים יכולה להיות לא נוחה למקעקע ולמקועקע ולכן האחריות שלנו לעשות את המקסימום על מנת להקל על הסיטואציה. 
  4. משענת יד – משענת יד היא כלי עזר למקעקעים שבו המתקעקע מניח את היד. המשענת ניתנת לכיוון  ולשינוי זווית למתן נוחות מרבית עבור המקעקע
  5. מיטת קעקועים – חובה בכל סטודיו. המיטה מסייעת למקעקע להגיע לאזורים קשים בזמן הקעקוע כמו רגל צלעות וארורים נוספים שאין גישה אליהם.
  6. ניילון נצמד – מקעקעים משתמשים המון בניילון נצמד במהלך העבודה, אם זה כדי לעטוף את הציוד עבודה שלהם ואם בכדי לניילן את הלקוח בסיום הקעקוע. 
  7. כיסוי מיטה – במהלך הקעקוע הגוף עלול להפריש נוזלים כמו דם והפרשות אחרות, לכן נשמש בכיסויי מיטה להגן על הציוד שלנו וגם לשמור על היגיינה בין לקוח ללקוח למניעת מחות.
  8. קפים – קפים זה הכוסיות הקטנות שבהם אנחנו נמזוג את דיו הקעקועים שלנו, הקפים יכולים להגיע במחר גדלים קטן בינוני גדול וכו. 
  9. נייר ניגוב – נייר ניגוב לקעקועים הינו נייר מיוחד שלא משאיר סיבים. סיבים של נייר בזמן קעקוע עלולים ליצור בעיות עבור המקעקע, כמו חסימת מחט, ובעיות נוספות.
  10. דיו קעקועים – כאשר בוחרים דיו לקעקעוים אסור להתפשר, דיו קעקועים מוחדר לתוך הגוף ולכן נמליץ בעבורכם להתשתמש בחומרים האיכותיים ביותר כשמדובר בדיו לקעקועים. 
  11. מדפסת סטנסיל דפים ידניים – כל הנושא של סטנסיל זה אומנות בפני עצמה, ויש מספר דרכים ליצור סטנסיל לקעקוע, אבל לא משנה מה הדרך שתבחרו בין עם זה בעזרת מדפסת סטנסיל לקעקועים סטנסיל ידני או ציור ביד חופשית על הגוף, זה דבר שכל מקעקע צריך להיות ערוך אליו מבחינת ציוד.
  12. טושים לציור על העור – גם אם בחרת לעשות סטנסיל עם מדפסת, אתם חייבים שיהיה לכם טושים מיוחדים לקעועים לציור על הגוף, הטושים בנויים מחומרים שהגוף יודע לפרק ובכך מבטיחים שהדיו לא ישאר מתחת לעור ויפגע באיכות הקעקוע. הטושים עוזרים לסמן נקודות בגוף ולהוסיף פרטים להדבקות שעשיתם.
  13. טאבלט או מחשב- האמת שזה לא מוצר חובה, אבל בעידן של היום מקעקעים יוצרים את רוב הסקיצות שלהם באופן דיגיטלי, ובכך חוסכים המון זמן יקר, ייתרון נוסף של עיצובים דיגיטלים הוא דיוק הסקיצות והאפשריות הרבות שזה פותח בפני המקעקע  
  14. פלייסמנטים– פלייסמנט מיועד להנחה על שולחן העבודה , ותפקידו לשמור על הציוד שלנו ועל ההיגיינה מלקוח ללקוח, ניתן להתמש גם בניילון נצמד. 
  15. דבק פלסטר היפואלרגני, דבק רפואי מיוחד היפואלרגני, ישנם הרבה אנשיים שעלולים להיות אלרגיים לדבק רגיל , לכן נעדיף תמיד להשתמש בחומרים בעלי סיכון כמה שיותר נמוך, נשתמש בדבק במהלך העבודה ובזמן עטיפה של הלקוח לאחר הקעקוע.
  16. שפדולות– מטרת המקלות היא שמירה על היגיינה בזמן העבוד. השימוש בשפדולות הינו חד פעמי ונזרוק אותם לאחר השימוש
  17. חומר מבודד – עוזר להפרידד את הדיו מן העור במהלך הקעקוע ובך מקל על פעולת הניגוב. חומר מבודד מוכר בצורת ווזלין שמן חמאה ועוד.
  18. אלכוהול לחיטוי משטחים- נשתמש באלכוהול לחיטו משטחים לחיטוי עמדת העבודה משענת יד מיטה וכו, השימוש בחומר עוזר לחטא את הציוד מלקוח ללקוח וכך לשמור על היגיינה גבוהה ולשמור על הציוד לאוך זמן.
  19. אלכוהול רפואי – מטרת האלכוהול הרפואי היא לחטא את עור הלקוח טרם הקעקוע למניעת מחלות וזיהומים.
  20. סקוויצר \ שפריצר – משמש את המקעקע לניקוי העור במהלך הקעקוע. 
  21. סבון היפואלרגני – מעבבים עם מים לשימוש בזמן הקעקוע.
  22. מכונת קעקועים – מכונת קעקועים היא הלב של כל סטודיו, ישנן מכונות קעקועים שונות שמתאימות למגוון סגנונות שונים
  23. שרוולים למכונת קעקועים – משמשים אותנו לעטוף את מכונת הקעקועים וכבל הקעקועים במידה ויש. במהלך העבודה, וכך לשמור על הציוד שלנו ועל היגיינה בין לקוחות.
  24. ספק כוח למכונות שהן לא אלחוטיות – תפקיד הספק הוא לספק חשמל למכונה, וניתן לכוון דרך הספק את עוצמת החשמל והמהירות שהמחט נכנסת ויוצאת במהלך העבודה. 
  25. מחטים לקעקועים – מחטים לקעקועים הוא נושא חשוב מאוד, יש מגוון רחב של מחטים לקעקועים בגדלים שונים שמתאימות לדברים שונים במהלך העבודה, ואף יש מחטים שמצאימות רק למכונות מסויימת, אך אין ספק שמחטי קעקועים זה דבר חשוב עבור כל מקעקע.
  26. סכיני גילוח – משמשים את המקעקע על מנת לגלח את הלקוח טרם הקעקוע, 
  27. פח רגלית – במהלך העבודה מצטבר הרבה פסולת בשולחן העבודה כפפות ניירות וכו. ולכן צריך פח עם רגלית על מנת שיהיה אפשר לפתוח את הפח מבלי לקעת בו במהלך העבודה ובך לשמור על כללי ההיגיינה ומניעת מחלות.
  28. גריפ טייפ – משמש בעיקר לנוחות נלפף אותו מסביב לגריפ על מנת לשפר את האחיזה, אך לא פריט חובה.
  29. אלבד – משמש לעטוף דברים שונים בסטודיו.
  30. כפפות – על מנת לשמור על היגיינה ומניעת מחלות

מדפסת סטנסיל היא מדפסת מיוחדת שמשמשת מקעקעים, מה שהמדפסת עושה זה להדפיס את השבלונה שמיועדת לקעקוע.

המדפסת לרוב תדפיס את השבלונה בצבע סגול, ולאחר מכן המקעקע יכול לקחת את השבלונה ולהדביק אותה על העור של הלקוח בעזרת חומר שמיועד לכך. 

מדפסת סטנסיל מסוגלת להוציא סטנסילים מדויקים ואיכותיים במהירות וביעילות, והיא נכנסה לעולם הקעקועים בשנים האחרונות ומאז היא חלק בלתי נפרד מנוף הקעקועים העולמי.

מחפשים מידע נוסף על מדפסות סטנסיל? לחצו כאן

כאשר אנחנו בוחרים ציוד לקעקועים יש מספר פרמטרים שחייבים לקחת בחשבון.

  1. סגנון – סגנון הקעקועים של כל אמן מתאפיין בצורות שונות, וכדי לקבל אופי מסוים בציור מסוים יש להשתמש בציוד מתאים, לצורך העניין, אמן שעושה עבודות יותר גסות, סביר להניח שיעדיף לעבוד עם מכונה יותר אגרסיבית, מדפסת יותר חזקה, דיו מסויים קפים מסויימים וכו. 
  2. העדפה אישית – כשמדובר בקעקועים מדובר גם המון בסגנון אישי, יש מקעקעים שיעדיפו ציוד מסויים על ציוד אחר, במקרים כאלה זה רק עניין של זמן עד שמקעקע מבין את ההעדפות שלו, יש מקעקעים שיעדיפו לדוגמה מנורת ראש ויש מקעקעים שיעדיף לעבוד עם רינג שמאיר, עניין של טעם. מה שחשוב שלמקעקע יהיה סביבת עבודה נוחה במהלך הקעקוע, ושתהיה למקעקע גישה לכל מה שהוא צריך בזמן העבודה.
  3. איכות – כשבוחרים ציוד לקעקועים יש דברים שאסור להתפשר עליהם כמו למשל מחטים, דיו, חומרי חיטוי, וחומרים שבאים במגע עם העור. החומרים שציינו הם החומרים הכי קריטיים להצלחה של קעקוע, הדיו ישאר מתחת לעור של הלקוח לכל החיים לכן נבחר את הדיו קעקועים האיכותי ביותר, המחט היא פותחת את העור ולכן נעבוד רק עם מחטים איכותיות שעברו סטריליזציה ובקרת איכות ונמצאו מתאימות לשימוש עבור קעקועים.

ישנם מגוון רחב של מכונות קעקועים, בחירת של מכונת קעקועים עבור מקעקע תלויה בהעדפות המקעקע סגנונו האישי והדרך שהוא רוצה להציג את הקעקועים שלו, קיימות מספר רק של מכונות קעקועים.

  1.  יש את מכונת הקוייל (סליל) הוותיקה שהיא מכונת קעקועים מאוד פרמיטיבית ( מכונת הקעקועים הראשונה) מכונה זאת עמידה ואמינה אבל יכולה להיות כבדה מסורבלת רועשת ואגרסיבית, דבר שיכול להיות מצוין עבור סגנונות קעקועים מסוימים.
  2. מכונה רוטורית- מכונה מודרנית, שקטנה וקלת משקל , מבחינת צורה מזכירה את מכונת הקוייל.  עדינה ומתאימה לעבודות עם אופי יותר עדין.
  3. מכונת פן- היא בעצם גם מכונה עם מנוע רוטורי, אך העיצוב שלה בנוי בצורה של עט ומכן נגזר שמה, עיצוב העט יכול להיות יוצר מאוזן בזמן העבודה וכך להקל על פעולת הקעקוע. מכונה עדינה.
  4. מכונה אלחוטית – לרוב תגיע בצורת פן, עם מנוע רוטורי וסוללות להחלפה, עובדת ללא כבל מה שיכול להקל משמעותית על פעולת הקעקוע,  ולהגיע לאזורים קשים. מכונה עדינה ונוחה.

סגנון זה דבר שיכול להשתנות ממקעקע למקעקע, וגם בסופו של דבר צריך לזכור שמקעקע טוב, יכול לעשות הכל עם כל סוג של מכונה. אבל יש דברים שיכולים להקל על תהליך היצירה. ולכן ניתן את ההמלצות הבאות:

  1. סגנון אגרסיבי, בלק-וורק, קווים עבים, ועוד – נמליץ לכם לעבוד עם מכונת קוייל, שיכולה לעשות את הסגנונות שציינו בצורה יותר מהירה ויעילה.
  2. סגנון עדין רך- מכונת רוטורית אלחוטית או רגילה יכולות לעשות עבודה מצוינת. 
  3. לבעלי חללי עבודה צפופים- מומלץ לעבוד עם מכונה אלחוטית שהרבה פחות מסורבלת ונוחה
  4. לעבודות עם מספר רב של מחטים שונות- נמליץ על מכונות שעובדות עם מחטי קרטרג’ ונוחות לתפעול במהלך העבודה. 

קיימים 2 סוגי מחטים עיקריים שהם:

  1. מחטי בר – מחט יותר ארוכה בקצה שלה יש את המחט ולכל אורכה יש מוט שמחבר אותה לחלק שמניע את המחט.
  2. מחטי קרטג’- מעין מחסנית שמכילה בתוכה את המחט ומתבגת על מכונות, ונוחה לתפעול.

את 2 סוגי המחטים הללו ניתן למצוא בתצורות שונות מחט ליינר שיידר מאגנום. כל מחט יש שימוש אחר. ניתן להשוות את המחטים למכחולים עבור המקעקע.

הרבה מתעניין לתפקיד הגריפ טיפ וטיוב ועל כך נרחיב כעת שלב אחר שלב:

  1. גריפ – גריפ הינו ידית האחיזה של המקעקע בזמן הקעקוע, במכונות קעקועים מסוג קוייל וחלק מהרוטוריות הגריפ הוא חד פעמי או רב פעמי ועובר חיטוי לאחר כל קעקוע. במכונות פן הגריפ הוא חלק בלתי נפרד מהמכונה.
  2. טיפ – טיפ הוא מונח שמתייחס למחטי בר, וזה הצורה של החלק התחתון של המכונה (מאיפה שהמחט יוצאת) שיכול להגיע בגדלים ובצורות שונות. יש גם טיפ במכונות קעקועים שעובדות עם מחטי קרטרג’ אך מייחסים לו פחות חשיבות מכיוון שמחטי הקרטרג’ מגיעות בתור מכלול שלם ואין צורך להתאים את הטיפ למחט.
  3. טיוב – טיוב הוא מעין צינורית שמובילה את מחט הקעקועים, והוא מתייחס רק מכונות שעובדות עם מחטי בר רגילות.

כן אנחנו חנות שמרכזת אצלה את כל ההמלצות על מוצרי קעקועים שאנחנו מוצאים ברשת, מבצעים שווים ציוד ומידע חשוב עבור המקעקע. אנחנו מעדכנים את החנות שלנו כל הזמן במוצרים העדכניים ביותר. 

גריפ טייפ תפקידו לספק אחיזה נוחה עבור המקעקע בזמן מלאכת הקעקוע, הגריפ טייפ עוטף את המכונה ובכך מעבה את ידית האחיזה (גריפ) ומונע מהמכונה להחליק מהיד בזמן העבודה. לא כל המקעקעים משתמשים בגריפ טייפ. זה נטו מוצר לנוחות. 

כאשר בוחרים דיו קעקועים חשוב לרכוש דיו בעל מוניטין שמוכר בתעשיית הקעקועים. קיימם הרבה סוגים שונים של דיו בעולם הקעקועים. חשוב לזכור שדיו קעקועים הולך להשאר מתחת לעור הלקוח לכל חייו ולכן נעבוד רק עם חומרים שעברו את הבדיקות הרלוונטיות ונמצאו איכותיים ביותר. 

דיו הוא מוצר חשוב שצריך להשקיע בו, אך אם המטרה של הדיו היא לאימונים ניתן לרכוש גם דיו באיכות יותר ירודה רק על מנת לתרגל על עור מלאכותי 

לא ישנן מכונות קעקועים מסוימות שיכולות לעבוד רק עם סוגים מסוימים של מחטים ולרוב זה ככה אך זה יכול להשתנות:

  1. מכונת קוייל וחלק מהמכונות הרוטרויות – עובדות עם מחטי בר
  2. מכונות אלחוטיות וחלק מהרוטוריות – עובדות עם מחטי קרטרג’

ניתן גם לרכוש מתאם נפרד למכונות שעובדות עם מחטי בר שעושה למכונה הסבה למחטי קרטרג אך פעול זו אינה אופטימלית ויכולה לגרום לניצול חלקי מכוח המכונה.

כאשר בוחרים ריהוט לסטודיו לקעקועים צריך לקחת בחשבון את גודל החלל של הסטודיו, ואת כמות המקעקעים שעובדים בחלל ולהתאים את הריהוט בהתאם.

בזמן בחירת הציוד צריך לחשוב על ייעול מרבי של המקום תוך מחשבה על ספייס בחלל העבודה שיהיה למקעקע את כל החלל הנדרש על מנת להגיע לכל האיזורים וליצור קעקועים בצורה טובה.

 

הציוד קעקועים שלנו הוא ציוד שמגיע מספקים חיצוניים דרך אתר אלי אקספרס, לכן אין לנו שליטה על טווח זמני ההגעה של החבילות. אבל אנחנו יכולים להגיד שלרוב טווח זמני ההגעה של חבילות מחול הוא בין שבועיים לשלוש.

ההזמנה מחנות חנות הציוד למקעקעים שלנו פשוטה מאוד, כנסו לחנות ותמצאו את המוצר שאהבתם בחנות שלנו או דרך הקטגוריות, ולאחר מכן לחצו על כפתור “קנה עכשיו” פעולה זאת תעביר אתכם לאתר עלי אקספרס לסיום ביצוע ההזמנה

What makes us different?

Our studio was established in 2017 by tattoo artist Liav Kakun and the name of the studio was changed to “Contrast” in 2019.
Liav is known for his portrait tattoos, realistic tattoos and black and grey style.

We have the ability to turn your idea into a concept and into a work of art with a lot of effort and patience.
In our studio we use the best materials and equipment.

We pride ourselves on being friendly, our good vibes and providing high standards of hygiene and sterility.
Call us today for an appointment to get your Tattoo!

Meet Our Team

אמני הבית

Tattoo Artist/Owner Liav Kakun

Specializes in portrait tattoos, black & grey realism, micro-realism and colorful realism.

מתמחה בריאליזם, מיקרו ריאליזם,  פורטרטים, פרחים, דמויות ועוד. פתוח לרעיונות המיוחדים שלכם.

Tattoo Artist/Owner Tehila Atzmon

Specializes in colourful, cartoon & sticker tattoos.

הסגנון שלה מתאפיין בהמון צבע, סגנון  Cartoon, פרחים, עבודות קווים עדינות, וכל מה שצבעוני ושמח.

Instagram Live Feed

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.